субота, 22. новембар 2008.

RECIMO RUKAVI



Ovo je nešto jako zgodno. Kako se vidi na slikama primenljivo je na tri načina, možda neko može izmisliti još koji. Ne znam kako bih to mogla nazvati, nije baš bolero, a može i tako. Slike baš nisu najjasnije, radjen je iz jednog dela glatkim bodom, a celom dužinom ide trostruka pletenica.

Način I - maneken je moja mladja ćerka:
Ovako izgleda s ledja:

Način II - kao šal:








Način III - kapa - šal, maneken je moja lutka koju sam dobila kao mala, tako da sada ima negde oko 30 godina. Bila je verna prijateljica trima curicama: meni, starijoj ćerki i mladjoj ćerki. Još je uvek u prilično dobrom stanju. Nadam se da će se družiti i sa mojim unukama.



8 коментара:

  1. Rad čista petica - ali da je bar slikan po danjem svijetlu!

    ОдговориИзбриши
  2. I ja bih to svom velikom detetu na naštrikam, da li mi možeš reći, gde si skinula mustru?

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljivo izgleda i manekenki odlicno stoji, ali šteta što se sam rad ne vidi malo bolje.

    ОдговориИзбриши
  4. Jako, jako dobra i praktična ideja!

    ОдговориИзбриши
  5. Zgodna ideja, na sličan način sam plela svoj ljetni bolero, koji još uvijek čeka negdje nedovršen.
    Oduševila me ova lutka. Drago mi je da je bila prijateljica tebi, tvojoj djeci, i nadajmo se da će jednog dana biti i unucima.

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno praktično,sigurno češ pronaći još koju namjenu...

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Zana,bolg ti je nevjerovatan,nemam rijeci posebno radovi,kreativnost,muzika.............
    sve pohvale Mascha

    ОдговориИзбриши