уторак, 30. децембар 2008.

SREĆNA NOVA GODINA

Evo još malo ukrasa i novogodišnjih aranžmana iz domaće radinosti. Još je par dana ostalo do dočeka, možda vas moji ukrasi inspirišu da i sami napravite nešto slično. Ja svaki dan nešto novo dodam. Osim ljubičaste, zlatno mi je trenutno skroz in, samo da šljašti, što se iz priloženog može videti. Najčešće u kupovinu idem sa drugaricom, koja je moja čista suprotnost. Ona kupuje ukrase plave i srebrne boje, ništa previše sjajno, sve umereno i decentno - kako ona kaže, a ja da je što sjajnije, čisti kič. Ovo su radosni praznici i te mi boje popravljaju raspoloženje. Možete misliti kada jedna drugoj delimo savete.























Svim dobronamernim posetiocima želim

SREĆNU NOVU 2009. GODINU!





6 коментара:

  1. I mi ove godine okitili bor ukrasima iz domaće radinosti. Normalno, sve sam sama morala uraditi, ali vrijedilo je!

    Sve najbolje u novoj godini!

    ОдговориИзбриши
  2. Sreću, zdravlje, uspjeh, u Novoj godini od sveg srca želim tebi i cijeloj obitelji!

    ОдговориИзбриши
  3. Sretna ti Nova,puno zdravlja...sve će ostalo doći samo!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lijepa dekoracija!
    Sve najbolje u Novoj!

    ОдговориИзбриши
  5. Sretna Nova godina uz puno zdravlja i ostvarenje zelja.
    bigblog.tportal.hr/iglice

    ОдговориИзбриши
  6. Zana mogu ti poslati savjete i slike za bolero.Na blogu je e-mail , javi se da ti posaljem.

    ОдговориИзбриши