субота, 8. август 2009.

HELLO AGAIN

Stolnjak spomenut u prethodnom postu. Kombinacija platna i heklanja. Radi se izuzetno brzo, a šema je od prekrivača koji mi se izuzetno dopao, a kojom brzinom heklam uradila bih ga za nekih deset godina, pa sam šemu prilagodila.


Davno sam želela da uradim nešto slično i evo konačno - krinolina. Uradjena je od vunice, tako da je ispala dosta velika pa sad ne znam šta bih sa njom. Možda od nje napravim jastučić.


Vidim da lepo vreme deluje i na druge kreativke i da je sve manje zapisa i na drugim blogovima. Leto mi prolazi prebrzo. Bila sam u posetu mojima, pa sam sada blago nostalgična. Kod kuće se za to vreme nakupilo brdo neobavljenih poslova, jer je deo porodice ostao kod kuće. Trebaće mi dosta vremena da sve vratim u normalu. Samo da oni ovo ne vide, jer bi se razočarali. Ubedjeni su da je sve obavljeno baš kako treba. Trudili su se, ne mogu da ne kažem, ali ... 

Kako duže vreme nisam bila u posetu mojima trebalo je pripremiti i po neki poklončić, po principu uradi sam jer ... mislim da znate šta hoću da kažem.


Okrugli stolnjak:


Male krinoline uradjene od konca:


Milje labudovi:


 Ovalni milje:


Nastavak sledi u nekom od narednih postova.

Novina na mom blogu. Na stranim blogovima sam videla dosta objavljenih šema, tako da ću ubuduće, kada god to mogu, stavljati šeme ručnih radova koje uradim. Ko želi može pratiti linkove ispod slika. Rukovodim se onim šta bih i ja volela da vidim na drugim blogovima. 


Mudrost meseca (jer mi se posebno dopalo):
Kipling
"Šta vredi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu."




10 коментара:

  1. Volim kombinaciju platna i heklanog. Kako si ih spojila?

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ljubitelj heklanih stolnjaka, pa ih ne radim. Ali ove krinoline su mi baš slatke i originalne. Prvi put ih vidim u obakvom obliku. Izgleda mi da se baš lako prave.

    ОдговориИзбриши
  3. misha - prišila sam ih mašinom za šivenje. Drugi način je da se platno obhekla.
    milanarukotvorine - nisam ni ja ljubitelj klasičnih heklanih stolnjaka, ali razne modernije varijante obožavam. Imaš link za šemu za krinoline, rade se brzo.

    ОдговориИзбриши
  4. I meni se krinoline sviđaju! Ma, sve mi se dopada!

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da su i primatelji poklona bili zadovoljni.
    Za razliku od nekog općeg stava danas kako heklani stolnjaci nisu moderni, ja ih jako volim i otkako sam otkrila svijet japanskog heklanja otvorio mi se jedan posve novi pogled na hekleraj. Zadnjih nekoliko stolnjaka sam radila po japanskim shemama i više sam nego zadovoljna uzorcima i shemama koje su više nego čitljive.

    ОдговориИзбриши
  6. Duda ti piše, moram da se prestavim, ako budem upisana kao Anonimus, da znaš! Odrasla sam sa bakom koja nas je naučila da heklamo i kao klinke smo i sestra i ja svašta heklale. A ona je bila prava majstorica. Najviše sam volela njene poentlas stonjake! Znaš li kako to izgleda? Predivno! I ovo sto si ti uradila, odlično je. Baš si vredna i uredna!

    ОдговориИзбриши
  7. Dudo, hvala na poseti. Znam da radim poentles. Ima nekoliko mojih radova u arhivi mojih postova na prethodnom blogu (imaš link na levoj strani). Što se tiče komentara probaj da izabereš: komentariši kao: onda ime/URL.

    ОдговориИзбриши
  8. Evo, probacu da uradim kako si mi rekla (Duda) ali ako mi ne uspe, da znas ko sam! Pronaći cu tvoje radove, sigurno! Poentlas je divan i naporan. Sećam se bake, koja je neumorno plela, ušivala trake za mustru na platnu, pa onda sve medjusobno spajala da moze da iz odvoji od osnove. Predivno! Na zalost, sve je podelila svojim cerkama, tako da ne znam da li su još u zivotu! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Krinoline su mi predivne.Na tvom mjestu ne bih od njih radila jastučiće nego uokvirene slike.Ne samo da bi bio lijep ukras na tvom zidu,nego i stvarno originalan poklon.Ako tako napraviš,pokaži nam.Nadam se da ću jednom imati vremena napraviti bar jednu...

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala na poseti.
    Moram da priznam da ti zavidim- predivno heklas!
    :)

    ОдговориИзбриши