субота, 26. септембар 2009.

U duhu naziva mog bloga - Svašta nešto

Imam nekoliko započeth radova. Ne znam kolike su šanse da ih ikada završim, ali ako se to ikada desi, bićete obavešteni.

Ovo će biti dvostrani topić, zamišljen je da se nosi na obe strane. Videću da li ću uspeti da ostvarim ideju.


Ovaj topić je započet još prošle zime da bi bio gotov do leta, ali me je onda inspiracija odvela na drugu stranu. Ostao je da čeka neko drugo leto. Mislim da mi je ostalo još par redova, a radila sam ga iz glave, onako isprobavala razne mustre.






A ovo je pokušaj da malo odložim tapaciranje ovog taburea. Ovo je heklano pre nekog vremena, ni sama tačno neznam. To je u stvari trebalo da bude jastučić, ali malo mu je izmenjena namena, pa je korišteno kao prostirka za mačka. Mislim da se predugo na njoj izležavao, pa sam mu je malo uskratila i ofarbala je. Super je primilo boju, već sam je iskuvavala, što je još jedanput potvrdjeno da se pamuk najlakše farba. A mačak nije uskraćen, jer mu je tabure omiljeno mesto za izležavanje. Ideju za ove cvetove, koje mislim da sam već pokazala, sam našla na ovom sajtu. Ima interesantnih ideja. U vezi ovog heklanja, imala sam period heklanja ovih kockica, levo - desno sa jednim navijutkom, tako čvrsto da izgleda kao da je tkano. To me je držalo neke dve godine, ali na žalost svi su ti radovi mahom isflekani, jer su tad deca bila mala i polivale ih čime god stignu. Ako ikada uspem da uklonim fleke uslikaću ih.




I za kraj moj omiljeni ćošak za ručne radove. Kraj je sezone, pa je cveće već iscvetalo, ali možda postavim neku sličicu kada dodju hladniji dani, da se prisetim leta.


Inače, ovu ljuljašku je napravio my darling, nećete verovati od starih prozora. I ovu klupicu sa leve strane, mada se malo vidi. Ima on još praktičnih i kreativnih radova, ali o tome neki drugi put.
Mudrost dana:
G.E.Lessing - S ciljem pred očima i najsporiji napreduju brže nego oni najbrži bez cilja.

10 коментара:

  1. Radovi su prelepi i izuzetno pedantni. Sto se tice tvojih ćera, da te utesim ni mene moja mama nije naucila da štrikam, mada je to odlicno radila. Dodje to s vremenom, kad ih zainteresuje trazice same.

    ОдговориИзбриши
  2. sve same pohvale. lepa ideja za tabure. iskreno i meni bi trebala jedna takva kocka da tabure malo osvežim, već mi je dojadio u boji kojoj je. a što se tiče terase jako je lepa i vidi se da ti je muž napravio lepo mesto za uživanje. još jednom pohvale za sve i za terasu i cveće.

    ОдговориИзбриши
  3. Najjednostavniji način da nešto dovršiš je da jednostavno ne započinješ ništa novo.
    Ovaj puta oduševljenje mi izazivaju radovi tvoga supruga. Komplimenti!

    ОдговориИзбриши
  4. Beba - u pravu si, ni mene mama nije učila, valjda sam ja to podsvesno upijala i kada mi je zatrebalo upotrebila.
    Nada - hvala Nado, malo sam i ja zaslužna.
    Romantales - dobar je to savet, samo ga se malo teže pridržavati u praksi, što se tiče radova mog supruga zato i nemam namere da ih pokazujem, jer kad bih pokazala sve skulpture i nameštaj koji je napravio niko više mene ne bi hvalio, on bi pobrao sve komplimente.

    ОдговориИзбриши
  5. Lijepo ti njemu napravi blog za njegove radove pa nek tamo dobiva pohvale,a ovdje ćemo hvaliti tebe.Dakle,redom:dvostrani topić.baš me zanima kako će ispasti,nemoj dugo čekati.Skoro pa gotov topić:Dobro,što ga ne završiš konačno.Tak je dobar,ne znam kak ga možeš gledati skoro pa gotovog,a da ga ne možeš nositi!Tabure-tabletić:odlična ideja.Ja nisam ljubitelj tih tabletića po stolovima i vitrinama,a pod utjecajem stare škole (čitaj mama i baka) napravila sam ih mali milijun.Evo ideje kamo s njima. I zadnji je mužek,al ma kolko mi bilo lijepo to kaj radi,neću mu uputiti pohvalicu,jer je ovo tvoj blog,pa ga možda ovako nagovorimo da nam i ostatak pokaže na svom blogu :-) Samo ću reći da ti zavidim na tvojoj oazi mira.

    ОдговориИзбриши
  6. prosto je neverovatno koliko nas ima te momente da nešto započne a onda ostavi zbog neke druge ideje,sa namerom da će se to uraditi.i na kraju balade svaki započeti rad dočaka svoj dan,zar ne?kutak sa cvećem je divan.a onda skuvana kafa,cveće i kreću ideje.sjajno.

    ОдговориИзбриши
  7. Uf, i ja započetih radova imam i to ne mali broj. Ranije kada sam samo tkala, morala sam da dovršim započeto, da bih počela novo! Sada to nije slučaj, ali polako, biće... Uzivaj u toplom miholjskom letu na terasi!

    ОдговориИзбриши
  8. ON nije predmet tvog bloga, neka se REKLAMIRA na svom :D :D :D Ne ljutiš se, nadam se!
    Sve ti je jako slatko, a naročito mi se dopala ideja za tabure. Baš je cakan sa onim cvetićima!
    Nadam se da će biti još lepih dana da uzivaš u tvom čarobnom kutku.
    Divno je kada imaš muža koji ima dobrih ideja i sprovede ih u delo, i nije od onih koji kažu: dobro, uradiću, i tako danima ništa ne pipaju!
    Srećno sa svim radovima, početim a nezavršenim! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Kutak za stvaranje je savrsen - inspirativan do besjvesti! I ja bih takav - najljepse je na zraku!
    Nekada sam se strogo drzala one: sto zapocnes i zavrsi pa pocni novo.
    Danas - imam dovoljno zapocetih stvari da mi ne bude dosadno!

    ОдговориИзбриши
  10. hanci06 - mužek nema blog, a ne zna ni da ja imam svoj, ma ne mora baš sve znati, zar ne?
    daca - ovo je samo deo započetih stvari, ne usudjujem se ni da pokažem šta sam sve započela, ali završiću ja to jedanput ovako ili onako.
    bensedin art - samo da potraje što duže, baš uživam.
    duda - aha moj muž je baš takav, kad bi se zezali. Rezervišem se ja unapred i to više narudžbina, pa nekako dodjem na red.
    sandra - ja započnem nešto da ne zaboravim šta sam htela, pa kad mi nestane materijala uvek imam na šta da se prebacim.

    ОдговориИзбриши