четвртак, 15. октобар 2009.

Crtice

Večeras definitivno moram ranije na spavanje. Ma da, baš! To uvek kažem, a onda nadjem hiljadu drugih zanimljivih stvari koje bih radila i to je to. Iz noći u noć, sve se ponavlja. Kasno u krevet, rano ustajanje. Ja sam like zombi. Ma dobro, dosta o toma.
Pre par dana smo se zabavljale na poslu tako što smo sklapale salvete. 




Kako dolaze slave i raznorazni praznici, za sve koji bi da malo ukrase trpeze,  evo jednog interesantnog načina savijanja salvete. Probala sam da nacrtam, ako nekome nije jasno - pitajte.  



















Na sajtu  Sam Svoj Majstor sam se pridružila interesantnoj temi - Kukičani andjeli. Jako je zanimljivo, pridružite se.

3 коментара:

  1. Hvala za ovo uputstvo za salvete, obozavam da sto lepo ukrasavam!

    ОдговориИзбриши
  2. I ja se uvek trudim da mi je sto lepo postavljam i kada smo samo mi, domaći, na klopici! Hvala ti na ovom predlogu za savijanje salveta! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala što pratiš moj rad :)
    Pitala si na mom blogu gdje nabavljam perlice, većinu perlica i repromaterijala sam nabavila iz Sarajeva, a dio u Banja Luci jer je ovdje skuplje. Ako želiš mogu ti poslati adresu cure koja mi je poštom poslala dosta repromaterijala za izradu nakita po niskim cijenama, jer je zatvorila radnju, pa vrši rasprodaju zaliha.
    LP

    ОдговориИзбриши